۱۳۸۹/۴/۶

گزینه دو

می ترسم بمیرم و نظرم را درباره ی این بوق ها نگفته باشم. اه. خیلی بده. می خوام همه ی خشم ام رو در مسابقه ی اس ام اسی بیرون بریزم. با انتخاب گزینه ی دوم(موزیلا بد است)....تا موقعی که اون مسابقه برگزار بشه (فعلا چیزی درباره اش نگفتن. فقط یه حدسه) تا منم بتونم همراه با دو ملیون مشنگ دیگه اس ام اس بفرستم همینجا نظرمو دوباره می گم. گزینه ی دو.شما هم حتما شرکت کنید و به گزینه ی دو رای بدید. بی طرفی در این شرایط نوعی جنایت به حساب می آید.
از موزیلا بدم میاد.خیلی.

پ.ن: این پست موقت است و ویرایش خواهد شد.

۱۰ نظر:

  1. به کامنت گذاران محترم!
    این آدمی که من میشناسم از قصد ووزلا را نوشته موزیلا که شما بیایید بگویید موزیلا مربوط به فایرفاکس است و ربطی به آن بوقهای کذایی ندارد. حالا ببین کی گفتم.

    پاسخحذف
  2. منظورت ووووزیلاست؟! آره،خیلی نفرت انگیزن!اما خب...شاید میلیون ها نه، ولی هزاران مشنگ چینی ازش نون درآرودن.

    پاسخحذف
  3. لئون:)
    ---------
    سیما: اره.منظورم ووزیلا است. دیدم مسئله ی بسیار مهمیه و منم باید حتما درباره اش چیزی درباره ش بنویسم تو وبلاگ.شما هم حتما یک چیزی بنویسید.کامنت گذاشتن کافی نیست. باید در نظر سنجی اس ام اسی هم شرکت کنید. دو سه روزی بازیها تعطیل می شود و انها نمی تنوانند از شما بپرسند اسپانیابرنده میشه یا پرتغال. بنابراین احتمالا نظرسنجی می کنند که شما نظرتون را در ازادی کامل درباب بودن یا نبودن وووزیلا ابراز کنید.تا اون موقع منم حتما این پست رو ویرایش می کنم.

    پاسخحذف
  4. آره... حالا که فکر می کنم می بینم لئون راست می گه. من یک فریب خورده ام :(

    پاسخحذف
  5. سیما: ای بابا.مسئله ی اصلی را فراموش نکنید. ان یک شوخی کوچک بود. مسئله ی اصلی همچنان بحث حیاتی و مبرم وووووزیلا است.در فیس بوک فعال نیستم اگرنه باید حتما یک صفحه ی ای هیت ووزیلا راه می انداختم. امیدوارم امت هیشه در صحنه خودشان تا به حال اقدام کرده باشند.
    ----------
    به دوستی که وبلاگش را پاک کرده و از من می خواهد لینکش را بردارم: آقا جان شما کار بدی کردی وبلاگت را حذف کردی. اگر دلایل امنیتی دارد بنویس برایم. اگرنه بگذار لینک وبلاگت را مثل شیشه های قشنگ مشروب که بعضی ها سلیقه به خرج می دهند و بعد از خوردن محتویاتش نگه می دارند ،ان گوشه نگه اش داریم.

    پاسخحذف
  6. چه مشنگ بازاری بعضی وقتها احساس تنهای میکنم میگم ای کاش مشنگ بودم

    پاسخحذف
  7. ببین اونایی هم که نفهمیدن چی میگی تو هم مشنگن ؟؟

    پاسخحذف
  8. فرهاد: احساس خوبیه اینجور احساس تنهایی. حیف که من ندارمش.
    ------------
    اوسنه: نه . فقط معنیش اینه که در جریان موضوع نیستید.تلویزیون ایران حدود ده روز بحثی را با فرم کامل یک بحث ازاد درباره ی ووزیلا راه انداخت و کار به بحث درباره ی نسبیت گرایی فرهنگی هم کشید.و چون اخیر دربرنامه هایشان درباره ی هر موضوع بی معنایی مسابقه ی اس ام اسی می گذارند حدس زدم در این باره هم 3 گزینه مطرح کنند:1)ووزلا خوب است.2) ووزلا بعد است. 3) نظری ندارنم.وبعد در خیلی وبلاگ ها هم بحث این بود که ووزیلا را نمی شود تحمل کرد. هر جا می رفتی به اظهار نظری درباب ووزیلا بر می خوردی.به این دوستان توصیه کردم بروند در آن مسابقه ی اس ام اسی فرضی به گزینه دوم رای بدهند بر نظرشان را در این فضای دموکراتیک تلویزیونی بیان کنند.این به راه افتادن جریان چاره ناپذیر است. چه موضع مخالف بگیری چه مدافع جزو جریان می شوی. بنابراین من هم یک پست نسبتا بی معنی در مخالفت با موزیلا که همان ووزیلا باشد ارسال کردم. قصدم این بود که همراه با اصلاح املای کلمه که طبق حدس کامنتگذار اول، اولین توجه مخاطب را جمع می کرد موضوع را تحلیل کنم.البته مدتی بعد از انکه موضوع از تب و تاب افتاد. به همین خاطر وعده دادم که پستم را ویرایش می کنم.حالا اگر نفهمیده باشید چه می گویم جوابم به سئوالتان مثبت است. البته حدس میزنم الان موضوع روشن باشد.و آنچیزی را هم که باید در ویرایش اضافه می کردم همینجا گفتم.

    پاسخحذف
  9. السلام علی المکابیز !
    ما اس ام اس موبایلمان را فیلتر کردن، حالا چطور این مخالفت خودمان را به ایشان بگوییم؟ شما بجای ما نظر ما را ارسال کن یکوقت خدای نکرده نظرم رو زمین نماند که میت رو زمین نمی ماند!

    پ.ن: موزیلا هم بد است!

    پاسخحذف