۱۳۸۴/۱۲/۵

پیشنهاد بی شرمانه

وبلاگ نویسی پیشنهاد داده در سکوت به استقبال گنجی برویم . ....

۸ نظر:

  1. باور کن مدتی هست دارم به این فکر می کنم که احتمالا همان ها که برای احمدی نژاد هورا می کشند و فریاد انرزی هسته ای سر می دهند . در زمان آزادی گنجی هم آنجا حاضر شوند و او را به دوششان بگیرند و فریاد گنچی گنجی سر دهند بی آنکه بدانند اصلا این آدم کیست ؟! چه می گوید و قرار است چه کار کند . عادت کرده ایم مدام خودمان را در پشت ژستهای ژورنالیستی پنهان کنیم .

    پاسخحذف
  2. مکابیز عزیزکسی پیشنهادی می دهد و حق چنین پیشنهادی را هم دارد،ما مختاریم که پیشنهاد وی رابپذیریم یا نپذیریم.از نظر من گنجی موضوع تصمیم گیری ما نمی تواند باشد چرا که وی نشان داده است که توان آن را دارد که موضوع تصمیم گیری حتی حکومت نیز نباشد.صرف نظر از موافقت یا مخالفت شخصی ام با چنین پیشنهادی،فکر میکنم اشتباه از جانب من بود که اصلا این پیشنهاد را اینجا درج کردم .به هرحال حساسیت شما مرا نیز به اشتباهم واقف کرد.من این لینک را برمی دارم.به هر حال من مایل نیستم که صفحه اکیر گنجی به خاظر چنین مناقشه هایی خواننده اش را از دست بدهد.از توجه تان ممنونم.به امید آزادی گنجی و دیگر زندانیان سیاسی و به امید جهانی با انسانهای با مدارا تر ومهربان تر.

    پاسخحذف
  3. چرا عصبانی هستی؟ شما این پیشنهاد را نپذیرید. داد و هوار راه بینداز تا .....

    پاسخحذف
  4. آقای مکابیز،من برای گردانندگان doxdo.com پیغام گذاشتم که فید وبلاگ شما و لئون را به منبع‌شان اضافه کنند، بعدش یادم افتاد بد نبود از خودتان هم قبلش اجازه می‌گرفتم... به‌هرحال شرمنده. اگر مخالفتی دارید بگویید که من درخواستم را پس بگیرم. فکر کردم شاید خیلی‌ها بدشان نیاید این نوشته‌ها را بخوانند. (من خودم از این سایت کدئین را یافتم، و به تبع آن شماها را)

    پاسخحذف
  5. آزاده خانم خیلی لطف کردید .

    پاسخحذف
  6. و اینجا مکابیز ... و گنجی غیرقابل فراموش شدن .

    پاسخحذف
  7. این آی کیو همون آی کیوی آشنای خودمونه ؟؟

    پاسخحذف
  8. خود خودش هستم . چقدر عالی شد من پیدا کردم . در واقع ندای یافتم یافتم دارم سر میدم. منم کامینگ سون به جمع شما ملحق میشم.و نمی تونم هیچ جوری خوشحالی خودمو از دیدن نوشته های مکابیز عزیز پنهان کنم .یه هو یه نوستالوژی عجیب بهم دست داد. تا روزای اول اون جزیره منو عقب برد !

    پاسخحذف