۱۳۸۶/۴/۲۵

تاملات انلاین (همراه با یک شعر ضمیمه : خدایا رحم کن)

 یک جنبه ی ناخوش ایند وبلاگ این است که مدام دعوت ات می کند به نوشتن.مثل همبسترسیری ناپذیری که وادارت می کند در حالیکه نه میلی در سرت هست و نه رمقی در تنت،دوباره شروع کنی...


۱۰ نظر:

  1. راستش من برای اولین بار "متوجه شدم" که سر در نیاوردم. فقط همینطوری یاد فرزاد حسنی (گلاب به روتون) افتادم یا هرچیز قر و قاطی دیگه.اردتمندپ.ن.ان فحش بالا ابدا به نیت فحش دادن به تو نبود. به هیچ وجه. اصلا محض اثبات بی غرضی یک "ارادتمند" میذارم تنگ کامنتم.

    پاسخحذف
  2. آقا، خوب نوشتی. دم ت گرم.

    پاسخحذف
  3. این دکتر رو هم باید از تخ... دار زد. اخلاق در پزشکی. زرشک.

    پاسخحذف
  4. نادره-ورژن اوژینال-۲۵ تیر ۱۳۸۶ ساعت ۲۰:۳۰

    http://rapnow.persianblog.com/1384_5_rapnow_archive.html#3920497(بازی ِ من. من - بازی. تفاله های سر ِ هم)

    پاسخحذف
  5. تكاپوي بوف افليجطسادمي از الف.جين*.لازم استخودت را به خواب بزنيتو رااز توهم بيرون مي‌اورد.كه موضوعي جز خودتبراي تاملنداشته باشي و ده متريدر خيابان صادقيه باشد.فرهيخته؟بر ملا كند، خونسردو بغضش بتركدو بگويد ...سه نظر..*تحت ليسانس مادي و معنوي "مکابیز ِ زنوی سفر به انتهای شب كه مودب، منطقی ،آریایی و الکترونیک است"

    پاسخحذف
  6. مطمئنی "مخالفت با مذهب مد روز است" (یا به فرض درستی آیا اشکالی دارد)؟ با مواضع پارسی پور مشکلی ندارم و صف کشی مخالفان صیغه مانند هر نوع دیگری از مخالفت با مسائل حوزه خصوصی افراد کفرم را بالا می آورد. اما آن توضیح در کنار این عنوان این را به ذهن متبادر میکند که به یکی از همان ضد جریان ها پیوسته ای.

    پاسخحذف
  7. سلام.راستش از "میل در سر" که خبر ندارم اما این نوشته گواهی می دهد از "رمق" هیچ کم نیاورده ای.

    پاسخحذف
  8. کتی:چیز مهمی برای فهمیدن نداشت.اول هر چیزی که به ذهنم رسید (آنلاین)در یک پاراگراف نوشتم.بعد بر اساسش تیتیر انتخاب کردم.بعد تیترها را زیر هم نوشتم.اینگونه در تیرماه هزار و سیصد و هشتاد و شش سبک جدیدی در سرایش شعر در جهان پایه گذاری کردم!----------------مهدی:ممنون---------------ازموسیس:در این شعر نه تنها فهم ما که گاهی اصل شعر هم تغییر می کند(آخرین جمله اش عوض میشود...الان می شود ده نظر)اسمش را چه بگذاریم؟هنرمنوتیک فاندامنتال .تحت لیسانس الف.جین.لیمبو.--------------وید:آن چیزی که برای توضیح لینک نوشتم به محتوای حرف های پارسی پور بر می گشت نه به تیتر نوشته که احتمالا انتخاب خود او هم نیست.در هرصورت مد روز باشد یا نه اهمیتی ندارد. مخالفت این شکلی با صیغه احمقانه و بی معنی است و پارسی پور هم دفاع عاقلانه و شجاعانه ای کرده.--------------ایرج:سلام.ما عمرا از رمق کم بیاوریم.بقول معروف تا آخرین نفس هایم...-------------داستانک:ممنون

    پاسخحذف
  9. خوشم آمد.قبلن هم پیش امده بود .مثلن در مورد همین ستون دست چپ صفحه

    پاسخحذف