۱۳۸۴/۹/۲۳

عزیزم محمود !

  زمانی نامه ی سرگشاده خیلی مد بود .بعد از مد افتاد ( چون عوض نامه می رفتند توی گوش خود یارو داد میزدند  )دوباره دارد مد می شود . من هم تصمیم گرفتم از طرف وبلاگ «سفر به انتهای شب » یک نامه سرگشاده به رییس جمهور مردمی ، محمود احمدی نژاد بنویسم

 


۶ نظر:

  1. لطفا به وبلاگ من سر بزن و قسمت مربوط به جام جهانی 2006 را پرکنبا تشکر حامد861

    پاسخحذف
  2. نوشته قوی نبود

    پاسخحذف
  3. حامد خان ...اینجا محل نقد و نظر درباره ی مطلب نوشته شده است . نه دیواری برای چسباندن آگهی...کی قرار است بدیهیات را بفهمیم ؟ ---خانم سارا : صفحه ی کامنتها از نظر من یک فاروم کوچک است .یعنی جایی برای گفتگو کردن . از این نظر نوشتن یک جمله بدون توضیح ، کمکی به گفتگو نمی کند و تفاوتی با چسباندن آگهی ندارد . البته شما حق دارید این تلقی را نپذیرید و با یک جمله ی مختصر تائید یا تکذیب کنید .

    پاسخحذف
  4. درست میگویید. اما توضیح اینکه بگویم چرا این نوشته به دل من نچسبید برای من آسان نیست. مثل خوراکی میماند ( نوشته تان را میگویم ) که در به زبان میچسبید و مزه خاصی هم نداشت. شاید نتوانستی معنایی را که در ذهن داشتی برسانی که از تو بعید میدانم چون نوشته هایت را خوانده ام و تا حدودی میشناسم.... یک ضد و نقیضی بی معنا و غیر جذاب در رابطه محمود و نویسنده این متن وجود دارد که با توجه به اینکه -محمود- فردی شناخته شده است برای من شخصا چیزی را جا نینداخت ... این یک نظریه کاملا شخصی است و به هیچوجه ادعای نقد تکنیکی ندارم :)

    پاسخحذف
  5. این حرف را که نوشته دلچسب نیست می پذیرم . در تحریر اول مقداری خنده آور بود . بعد عمدا قسمتهای خنده دارش را حذف کردم تا به جدیت و لوسی همه ی این نامه های سرگشاده برسم . نامه هایی که بیش از آنکه بخواهند مطلبی را تائید یا تکذیب کنند می خواهند بگویند ما ( فرستندگان نامه ) چقدر اهل دردیم و چقدر اهل زمانه خودمان . در واقع تیزی هجو قرار بود به سمت فرستانندگان اینگونه نامه ها باشد نه محمود . اگر در نیامده شاید یک دلیلش این باشد که من زیادی در منطق فرستانندگان اینگونه نامه ها فرورفته ام .دلیل دیگرش پرهیز افراطی ام از بامزه کردن مطلب بود . یعنی با آدرسهایی که نوشته میدهد قرار است خنده دار باشد اما نیست .البته به تعبیر یکی از رفقا متن های مزخرف گویی اصلا لازم نیست خنده دار باشند . اما ظاهرا جدیت زیادی هم باعث می شود نوشته قدرت اصلی ...یعنی تحقیر کنندگی اش را از دست بدهد .

    پاسخحذف
  6. ماهیت نامه های سرگشاده آنهم در این هنگام . این نامه ها در واقع نامه به تاریخ است و حافظه تاریخ . بعدا باز در این موردبا تو به صحبت خواهم پرداخت . از تو خواهش میکنم که سری به وبلاگ من بزنی.

    پاسخحذف