۱۳۸۵/۸/۱۱

اعتراض به دویچه وله

در چهار دیواری :


 


۱۳ نظر:

  1. من اصلاً نميفهمم معنی اين "بهترين وبلاگ" چيه؟! حالا ميخواد به شعور من اعتماد بشه يا حسين درخشانی! وبلاگ خوندنی داريم، وبلاگ خزعبل هم داريم. ولی اين وبلاگی که به نظر من خوندنيه، ممکنه از ديد يکی ديگه شر و ور محض باشه! در کل گير نده آقا.

    پاسخحذف
  2. البرز جان این مطلب لینکی بود به وبلاگ چهاردیواری.شاید بتوانیم در وبلاگ مانی در این باره بحث کنیم که علت واکنش نسبتا تند او نسبت به عمل دویچه وله چه بوده . اما همینجا مختصر می گویم که بیشتر رفتار دویچ وله با جماعت ایرانی مورد اعتراض است .اگر نه اینکه هر کس سلیقه ای دارد و میارها لغزنده است سرجای خود حرف درستی است .

    پاسخحذف
  3. من این موضوع رو در قالب یه بحث مطرح کردم وتو پستی به آدرس http://mattati.blogspot.com/2006/11/blog-post_03.htmlمطرح کردم. اگه دیدید ممنون می شم شما هم نظرتون رو عنوان کنید.

    پاسخحذف
  4. وبلاگ ای که تو مسابقه شرکت می کنن باید به انگلیسی باشه ؟

    پاسخحذف
  5. مکابیز یه سوال اگه بالفرض این آقای حسین درخشان عادلانه ترین داوری بود که می شد تو جمع وبلاگ نویسای ایرانی پیدا کرد .بعد این داور وبلاگ تو رو بعنوان بهترین وبلاگ ایرانی معرفی می کرد.اون وقت نظرتو در مورد نحوه برگزای این مسابقه تغییر نمی کرد؟چرا؟اصلا کلا خودت نظرت در مورد نحوه برگزاری این مسابقه چیه؟چطوری باید برگزار بشه که به نظرت عادلانه باشه ؟

    پاسخحذف
  6. به متتی:چشم .حتما سرمیزنم .-----------به بی نام :در مورد سئوال اولت جواب خیر است . مسابقه ی مورد بحث ما در بخش وبلاگهای فارسی است .در مورد سئوال دومت هم بدون کوچکترین شکی نظرم همین می بود .برای بحث درباره ی این موضوع بیا به کامنتگیر وبلاگی که در همین پست اعتراض به دویچه وله به آن لینک داده ام . بحث آنجا داغ است و می توانی نظرات مختلف را بخوانی .

    پاسخحذف
  7. سلاممکابیز یه سوال ازت دارم. بی ربط با موضوع این پست.میتونی اصلا این کامنتو پابليش نكني و بعدها اگه خواستي تو يه پست جدا راجع بهش بحرفي.به خدا اعتقاد داري؟خود خدا رو ميگم نه ديندار بودنو.

    پاسخحذف
  8. همان تیره گون فرشته تاریکی نشسته بی قرار برشانه های تو به ظهر سیاهی انتظار و به نجوای گنگ که زه گستره شبانه هایم طلوع کن

    پاسخحذف
  9. آهان بابا من اینجا خیلی اومدم. زیرش اسم مکابیز نداره نمی دونستم توییدر ضمن ممنون برای جوابت در نظرخواهی نیما چهاردیواری.

    پاسخحذف
  10. بهzaagato :سلام .یک رسمی هست که ملت به این سئوال جواب ندهند . دلیلش را نمی دانم چیست ؟ولی بهرحال من همینجا جواب می دهم چون بعید می دانم بتوانم مطلب جداگانه ای درباره اش بنویسم :"خیر ، به خدا اعتقاد ندارم"----------------------به زیتون :سلام .خوش آمدی.ممنون از شما که پیگیری کردید .---------------کامنتی هست که در پستهای قدیمی پابلیک شده و من در اینجا نقلش می کنم :pedram_ham :جناب مکابیز از این مطلب شما در سایت http://www.goftgoo.com/forums/showthread.php?t=1742استفاده شد.خبر دادم که به اصطلاح سرقت ادبی نکرده باشم--------------به pedram_ham :لطف کردید پدرام عزیز. کار شما که طبق هیچ معیاری سرقت محسوب نمی شود چون همراه با لینک و اسم این گناهکار است . اما اگر همراه لینک و نام نویسنده هم نباشد به نظر من مشکلی ایجاد نمی کند .در واقع نقل مطالبی که من اینجا می نویسم با لینک و بی لینک با نام وبلاگ یا نویسنده اش و بی نام وبلاگ یا نویسنده اش مجاز است .

    پاسخحذف
  11. یه سوال نا مربوط !مکابیز از گزاره کناره گیری کردی ؟

    پاسخحذف
  12. خیر . از گردانندگی تالارها کناره گیری کردم . کماکان در گزاره رفت و آمد دارم . بلکه بیش از پیش.

    پاسخحذف
  13. http://blahbleh.com/science/index.php?q=aHR0cDovL2kuaG9kZXIuY29tL2FyY2hpdmVzLzIwMDUvMDIvMDUwMjE0XzAxMzU5OS5zaHRtbA%3D%3Dاین لینک فکر کنم مربوط حسین درخشان داور ؟؟؟؟گفتم بخونی بد نیست

    پاسخحذف