۱۳۸۵/۵/۱۰

خبر مرگ

 اکبر محمدی را هم کشتند.....


۷ نظر:

  1. نکته بی ربط:سردبیر خودش: ...ایران ا‌ .ن، ایران رف.. یا ایران خام... یا یک ایران دیگر.اگر فرض کنیم که این ماجراجویی حزب‌ا... با تایید قبلی ایران انجام شده، ""به نظر من بسیار بعید است که خام... در آن نقش داشته باشد. چرا که او خوب می‌داند که مساله‌ی اتمی الان از همه چیز مهم‌تر است..."!!این اقا اگه رییس جمهور شه حتمآ حتمآ ایران اولین کشوری میشه که فضانورد میفرسته به یک منظومه دیگه! نمیبینید چقد بچه ام منطقی و مثبته!تکمله: از جهانبگلو چه خبر؟

    پاسخحذف
  2. چند شب پیش داشتم با دختر عمویم که در پاریس مشغول کسب علوم سیاسیه هستند صحبت می کردم بحث کشید به دانشگاه و جنبش دانشجویی. می گفت که نباید جنبش را تنها گذاشت. بهش گفتم: کدام جنبش؟ می گفت: نه! باید روشنگری کردو الخگاهی می اندیشم که برای چه؟ برای که؟ مثل 100 سال گذشته اگر نمی توانیم برویم اینجا جای ماندن نیست!نه این مردم پتانسیل و شعورش را دارند و نه حاکمان اینقدر بی خرد شده اند که فرصت عرض اندام به کسی دهند!گنجی ها جهانبگلو ها و زرافشان هابرای که جان خود را به خطر می اندازند؟کدام جامعه دموکراتیک؟ چرا خودمان را گول می زنیم؟کدام اپوزیسیون؟ کدام جنبش؟ کدام دوم خرداد؟تنها چیزی که برایمان ماده سوگ جوانان وطن است و بسو خبر هم از لبنان می گوید و رزمندگان مقاومتفاشیسم=فاشیسماما آلوده شدن به خون جوان هموطن...متاسفماینجا جای ماندن نیست هر چندتوان دل کندن نداریمباید رفت...

    پاسخحذف
  3. حالا يک سؤال. مکابيز به نظرت برای ساقط کردن (يا حتّی رسوا کردن) حکومتی بدين حد وقيح، اعتصاب غذای ايرانيان در سراسر دنيا (يا ديگر اقدامات "زينب در دربار يزيد" وار ) راه خوبی است؟

    پاسخحذف
  4. zaagato (هادی؟)جان ظاهرا در زمانهای دور که ما البته یادمان نمی آید بیخبری خوش خبری بوده ... اما تحت جمهوری اسلامی عکسش صادق است . بنابراین باید بگویم خبر این است که خبری از جهانبگلو نیست !--------امیر جان بی طاقتی ات قابل احترام است . اما قبول کن که مهاجرت با این انگیزه صرفا یک مل شخصی است و اگر هم زورمان و دست مان برسد و دم خودمان را از تله بیرون بکشیم بالاخره تله که باقی است و نگرانی هایت برای هموطنان و همزبانان ات برطرف نمی شود.یک زمان بزرگ امید در گفتمان عبارت جالبی نقل کرد .گفت "بالاخره شما ( مخاطبش نوک بود به گمانم) آلوده ی ایران هستید ." این را که کاریش نمی شود کرد .---------------نمی دانم لافکادیو جان . شاید هم نباشد . اما بالاخره از بی عملی بهتر است . از خودفریبی درباره ی اصلاح شدن خودبخودی ظالم....شاید این بتواند دست کم تلنگری باشد یا نه حتی نوعی آیین برای مرز گذاشتن بین خودت و ظالم .می دانم دارم یک جریان عملگرایانه را اگزیستانسیالیستی تعبیر می کنم . اما فکر می کنم این عمل اگر چه "بی نتیجه" باشد "بی معنی" نیست و به همین خاطر ( دست کم به همین خاطر) قابل احترام است .

    پاسخحذف
  5. جايگزين كردن نظام و سيستمي كامل با يك فرد در بهترين حالت نشانه ساده‌انگاري است

    پاسخحذف
  6. جای دیگری نداشتم این حرف رو بزنم ... سر کار که بودم خبر کشته شدن برایم اس ام اس شد. تا دقایقی از کار بی کار شدم ... محو . مات .... اندوهگین .... هیچ کس نبود تا خبررا با او بگویم .... چند قطره اشک ... .... همین ....

    پاسخحذف