۱۳۸۵/۲/۸

کافه نادری

وبلاگ بلانشت  افتتاح شد ....


۵ نظر:

  1. ای ول منم براش آرزوی موفقیت می کنم.جدی فقط همین یه مشکل رو داره دیییییییی

    پاسخحذف
  2. با ایشون آشنایی کامل پیدا کرده ایم.. در کامنت دونی ها :)

    پاسخحذف
  3. این خبر در کنار خبر آغاز وبلاگنویسی "نوک" برای نشئه شدن من کفایت می کند.

    پاسخحذف
  4. به بایا: شاید ها. شاید هم نه! این "کامنت دونی ها" آدم را عصبی می کند. اولش که نمی توانی حرفت را درست و حسابی بزنی. بعدش هم که ابزار ویرایش ندارد و اگر مثلا "گورخر" را چیز دیگری تایپ کنی همان می ماند و مایه ی رسوائی! اما در اینکه من ترشح آدرنالینم بیشتر از حد معمول است گردنم از مو باریک تر. یک بار به امید گفتم پرستار "راچد" را دیدی من را دیدی. در هر حال از آشنائی تان خوشوقتم.-----------------------------------------------------------سلام ایرج خان. چه بگویم؟ امان از رفیق ناباب!

    پاسخحذف
  5. به خدا من-زوری نداشتم :))

    پاسخحذف