۱۳۸۶/۳/۲۲

گزینه ی چهارم(طرحی برای یک پو-رن بومی)

فیلم های کیارستمی ام عصبانی نمی کند .موسیقی ام به وجد نمی آورد


و دیگر دلم نمی خواهد روی کسی بالا بیاروم...


 


«فیلم های کیارستمی ام عصبانی نمی کند  


موسیقی ام به وجد نمی آورد


و دیگر دلم نمی خواهد روی کسی بالا بیاروم»


 مکابیز،بخشی از شعر بلند "پیری" که هنوز ننوشته ام  


 




 


گزینه ی اول :


دختر نشسته دارد تخمه می خورد و در حالیه پوست تخمه به لب هایش چسبیده  تصویر درشتی از صورتش  داریم که تند تند مژه میزند.تلویزیون تصویر یکی از سخنرانی های احمدی نژاد را نشان می دهد.صدای احمدی نژاد :


(ملت ما هشیاره.دولت های دیگه باید بدونن که ملت ما چی ؟ فریاد ملت: هشیاره)


صدای زنگ در.


دوربین دختر را تعقیب می کند.پسری حدودا سی ساله داخل می شود .دختر را بغل می کند و روی هوا به سبک ویدیوی ماچ افشین ماچ می کند


(احمدی نژاد: هر کس فکر کنه می تونه این ملت قوی و هشیار رو شکست بده یا ابله یا دیوونه اس :صدای هلهله و شادی ملت)


 


دختر :چی شد ؟


پسر :هیچی


دختر:غلط کردی ...درست شده از نوک دماغت معلومه


پسر:نوک دماغم چشه


دختر:می پره


پسر:نمی پره


 


دختر و پسر بر سر پریدن و نپریدن نوک دماغ پسر کارشان به شوخی های انگشتی می کشد و همانجا روی کاناپه می خوابند.در اینصورت ما یک آیتم پانزده دقیقه ای خواهیم داشت که با سر هم کردن چهار تایش می توان یک دی وی دی هفتاد دقیقه ای (با احتساب پشت و صحنه و تیتراز) ساخت .اما در صورتی که مایلید فیلم تان دراماتیک تر باشد و آدم های کمتر عجولی را راضی کند از گزینه ی دوم استفاده کنید .


 


گزینه ی دوم :


 پسر با اشاره به تلویزیون :این چیه ... باز این میمون داره واغ واغ می کنه


دختر :چی بزارم ؟


پسر :یه چیزی که اوم ...صداش ممتد و گوشخراش باشه


دختر :چی مثلا ؟


پسر بعد از کمی فکر:همین خوبه


(صدای احمد ی نزاد:ملت ما دیگه به حقوق خودش آگاهه .نه تنها به حقوق خودش که به حقوق ملت های دیگه ام آگاهه)


دختر :خوب بسه ...خودتو لوس نکن .درست شده


پسر :نه .رییس شون نبود.


دختر:خوب نپرسیدی میشه یا نه


پسر:گفتن رییس حتما باید باشه .


صدای زنگ در (دختر می رود و با یک پسر قلچماق وارد می شود)


هر سه نشسته اند روی زمین و میوه و تخمه و چایی و سیگار و حشیش قاطی پاتی همه چیز می خورند و می کشند.


پسر قلچماق :چه خوشگل شدی


دختر :بودم ..ولی خوب به سلیقه ی تو هم اعتمادی نیست


پسر قلچماق :سلیقه ام شاید ...ولی چیزای دیگه ام بد نیست


پسر :اره...همه می دونن


دختر:نه بابا (ادای تعجب کردن را در می آورد)


 در اینجا می توان ادامه ی کنجکاوی دختررا به  یک سک- س سه نفره رساند که با احتساب مدت خود عملیات و سکانس قبل از ان نیم ساعت طول می کشد و البته با کنار هم گذاشتن دوتایش همان دی وی دی هفتاد دقیقه ای در می اید.اما اگر باز هم مایلید فیلم تان دراماتیک تر و مقبول طبع مردم صاحب نظر تر باشد از گزینه ی سوم استفاده کنید .


 


گزینه ی سوم :


دختر :کلا برای من جالب نیست


پسر قلچماق :چی برات جالب نیست .


دختر :اینکه تو چی داری و چی نداری .


پسر :برای منم همینطور...خودشم می دونه


پسر قلچماق :بابا شماها آدمو از زندگی نا امید می کنین .لااقل یه چیزی بزارین برقصیم


پسر:همین خوبه ....حوصله ی نق زدن همسایه ها رو نداریم.


(صدای احمدی نژاد :چیچی مسلم ماست ؟ملت :حق مسلم ما است)


دختر :بابا این که خیلی ماهه ...کرکر خنده است


پسر قلچماق :مسخره می کنی ؟


پسر :نه کاملا جدی می گه


دختر :به نظر من که خیلی هم سک-سیه


پسر :اوهوم ...


پسر قلچماق ...بچه ها یه فکری


پسر :چی ؟


زنگ بزنیم البرت چهار تا ودکا بیاره خر مست کنیم


این آیتم با ورود البرت و خرمست شدن این سه تا و کشیده شدن پای آلبرت وسط ماجرای یک سک-س چهار نفره به پایان می رسد.اما در ان صورت هم شما صاحب یک سینمای پو-رن بومی ایرانی نیستید.اگر علاقمند به بومی سازی هستید لطفا گزینه ی چهارم را انتخاب کنید.در غیر اینصورت تا همینجا هم شما یک دی وی دی شصت هفتاد دقیقه ای دراماتیک دارید و به خدا م سپارمتان.


 


گزینه ی چهارم :


تصویر سخنرانی احمدی نزاد :دختر و پسر و پسر قلچماق و البرت روبروی تلویزیون نشسته اند و با خودشان ور می روند.صداهای اغراق شده ی لذت جنسی روی تصویر سخنرانی احمدی نژاد به گوش می رسد .لازم است هر چهار  تایشان با بالا رفتن و چفت شدن دست های احمدی نژاد ارضا شوند.اگر مایلید می توانید از قطرات منی بر روی شیشه ی تلویزیون هم فیلم بگیرید و تیتراژ و تشکر از عوامل معنوی تولید  فیلم (بخصوص این وبلاگ)هم جایش همینجا است.


 


(صدای احمدی نژاد :کی خسته است؟)

۴۰ نظر:

  1. دلم خنک شد یه مقدار. چندین بار سعی کردم یه چیزی بنویسم و پای احمدی نژاد رو بکشم وسط ولی اینقدر حس بدی دارم بهش که نتیجه ش فقط فحش و ابراز انزجار می شه. اگه گزینه ی چهارم ساخته شد حتما اسم منو به عنوان "خانواده ی رجبی" بیارین. خلاصه به موقع بود.

    پاسخحذف
  2. اووووف! ولی نامرد این بازیگر پسره (منهای ِ دختره دیگه!) که تو هر چهار تا فیلم حالش رو می کنه و باز هم احتمالا می ره مرحله ی بعد! به خصوص با اون بصیرت ِ بی نظیرش که صدای ِ احمدی نژاد رو مناسب ترین صدای ِ زمینه تشخیص می ده، که واقعا هم مناسب ترین هست.

    پاسخحذف
  3. نقش احمدی نژاد چه بود؟! موسیقی متن؟

    پاسخحذف
  4. نقش سک س چی بود ؟

    پاسخحذف
  5. خیلی زیبا و ملموس بود! وسوسه شدم این آخری رو بسازم! کپی رایت که نداره؟

    پاسخحذف
  6. من هوس کردم یه چیزایی بگم، ولی می ترسم ایرج خان بیاد خفتم کنه

    پاسخحذف
  7. ای بابایعنی اون موقع رو ما هم دلت نمی خواد استفراغ کنی؟ عزیز جان کم بریز اما همیشه بریز. قدری استفراغ کردن همیشه لازمه.مکابیز جان. باور کنی یا نکنی بد جور دلم هوای پارسال رو کرده. اکبر محمدی. یادش بخیر. تو بهترین هم نیمکتی من تو این چند سال بودی. چند روز پیشا دلم گرفته بود. رفته بودم جاده چالوس. نم نم بارون. یه صدای آروم هایده. استیل خرفت یهو اس ام اس داد دی دی دییوس باز کی رو ورداشتی بردی چالوس؟ مکابیزو؟ کلی خندیدم. آقا چاکریم. ما شما رو خیلی دوست داریم.راستی اگه چیزی داری که به درد ساختن تو ایران بخوره و خواستی اسم ما هم توش باشه به ما بده. ما کارگردان بدی نیستیم.

    پاسخحذف
  8. برای این دیوان باید دست بجنبانی ها ! ما همچنان زنده ایم رفیق !

    پاسخحذف
  9. آقا مثل اینکه داری کار تهیه کنندگی رو می گیری. من استعداد عجیبی در بازی در نقش قلچماق دارم. چیزیای دیگه ام هم بد نیست! حتی مشروب فروشی ام به تریژم می خوره. خلاصه در خدمتیم. فقط اگه در صورت امکان در انتخاب نقش اول زن هم نظر منو لحاظ کنی، بهترم هست البته اگه نشد هم خیالی نیست مهم خدمت به دنیای هنر و بازیگری است... یه پیشنهاد هم درباره خود پستت: آقا تو رو توان ما خیلی حساب کردی 3-4 تا 60-70 دقیقه پیر خوکم در می آره چه برسه به انسان نحیفی چون من!

    پاسخحذف
  10. بعد خوندن این نوشته ات داشتم فکر می کردم مثلا که چی این همه شر و ور رو سر هم کردی؟! پست های قبلیت بعضیشون واقعا عالی بودند و هیچکدوم بد نبودند و نشونه های یک آدم که استعداد زیادی داره توشون بود واسه همین این یکی قابل قبول به نظر نمیرسید، ولی کامنت ها رو که خوندم، ظاهرا جریان خالی کردن نفرت و این چیزها بوده، پس اوکی! یک چیزهایی دستگیرم شد آقای فیلمساز.

    پاسخحذف
  11. ازموسیس:ممنون.هرچند به نظرم همون فحش و ابراز انزجار سرراست بهتره.ولی بقول معروف همه ی ما بطرز خطرناکی تمدن پذیر شده ایم و فحش خشک و خالی ازمون بر نمیاد انگار.------------میثم:والله پسره یه بار بیشتر حال نمی کنه که...به عبارتی اگه گزینه ی بعدی انتخاب بشه س_کس گزینه ی قبلی فیلمبرداری نمیشه...اما چون بچه ی با بصیرتیه احتمالا باید به نفع اش دست هایی در فیلمنامه ببرم:)-----------غلومی: نه ...فقط موسیقی متن نبود.سوژه ی اصلی این فیلم ایشون هستن دیگه.البته در صورتی فیلم بر اساس گزینه ی چهارم ساخته بشه.---------------دانیال :ایجاد ضرورت برای تحمل وجود موجودی مثل احمدی نژاد. ------------راسو:ممنون.نه راسو جان.تو این وبلاگ هیچ چی کپی رایت نداره.فقط سواستفاده ی جنسی از وبلاگ ممنوعه که در این مورد خاص منتفیه.ولی اگه خواستید بسازید این دن سیفون ما رو از یاد نبرید که بر اساس شواهد مردی است قابل در این زمینه ها.-------------بایا:ما که تو این چند سال ندیدیم ایرج کسی رو خفت کنه.ولی بگو، اگه خدای نکرده چنین اتفاق نادری افتاد من قول میدم ضمانت کنم.

    پاسخحذف
  12. گامپاگن:ممنون.------------ال دد:باز اگه از همه ی اون بزن بزن ها یاد این آدمی که مظلومانه در زندان کشته شد تو ذهن شما مونده باشه باید بگیم گزاره به لیله القدر خودش پیوسته و رستگار شده...سلام ما را هم به دوستان(یا اگر هنوز مایلند،دشمنان)برسانید.------------امید:منتظرم تو از جبهه بر گردی،اگر هم تا آن موقع من با قلبی آرام و مطمئن جام زهر رو نوشیده بودم بخشی از ماترک من را بردار و بده به "حاجی سبزواری" برام یه دیوان چاق کنه که مردن بی آنکه آدمی حتی یک دیوان شعر داشته باشه خیلی بی ناموسیه....ضمنا مراتب اخلاص،دورادور ابراز می شود.------------دن سیفون:ما از ژولیت بینوش(با لحاظ کردن نظر البرز)دعوت می کنیم.اما خودت که می دونی.در سینمای ایران پروژه با کاندیداتوری هدیه تهرانی شروع میشه و با بازی طاهره خانم(همون که با چنگال زمان بچگی ما در خونه ها رو باز می کرد)ساخته میشه.در اون مورد هم نگران نباش.همونطور که برای میثم گفتم کل سک_س تو این پروژه هفت هشت دقیقه است.----------sherry :بله،خالی کردن نفرت و البته عمل به توصیه ی مقام معظم رهبری برای بومی کردن علم و صنعت(اگر ساخت فیلم پو_ رن را بتوانیم علم یا صنعت محسوب کنیم که به گمانم می توانیم)

    پاسخحذف
  13. سلام مکامبیز جان!باشد که در پرتو عنایات داهیانه شما این حقیر سراپا تقصیر از کول پسر شدن در امان بماناد

    پاسخحذف
  14. برادر مکابیز، تبریک و تهنیت صمیمانه ما را بابت شکوفایی و رسیدن به قله های اتمی در نهضت جدا نویسی (که در قالب ترکیب ظریف و بدیع و سرشار از مفاهیم عمیق و عرفانی "هیچ چی" به اوج خود رسیده) پذیرا باشید.

    پاسخحذف
  15. مکابیز جان، گزاره پیش از اینها در نظر ما رستگار شده بود. از طرفی هیچ وقت تمام بزن بزن ها رو به حساب "قلعه شاه مال منه" نمیذارم. و در کنار اینکه وسط دعوا هم به شما گفته بودم نوشته های ارزشمندی دارید، یاد امثال اکبر محمدی از ذهن ما بیرون نمیره. ما هم چند سالی هست که در اوراق بی شراکت کنار سابقه ی کیفری گزینه ی "دارم" رو علامت میزنیم... چند سال پیش من یه فیلم مستند داشتم میساختم با نام "رستگار شی ننه" که متاسفانه به دلایل مختلفی نظیر عدم کفایت توانایی های فنی بنده ناتموم (یا بهتر بی تموم) موند. پلات دراماتیک ماجرا طوری بود که اگه اون موقع شما رو شناخته بودم، کل پروژه جور دیگری به غایت میرسید. لاس زدن با خاله تقریبا همون چیزی بود که اون موقع من نادیده گرفته بودم. راستی، مانیا اکبری فیلمی داره به نام بیست انگشت. لطفا نگو این فیلم رو ندیدی. یه بار راجع به این فیلم چیزهایی واسه ما بنویس. راست کار خودته.

    پاسخحذف
  16. امیر :اقا اون میم چی بود جا دادی وسط نام مبارکه ی مکابیز؟...خدا خودش همه ی ما رو از کول پسر شدن در امان بداره ...من نهایتا یک وسیله ام.---------------void :کامینگ سون شما شاهد فتح قله های دیگر در زمینه ی نیم فاصله و تبدیل تنوین به "نون" از سوی این جانب خواهید بود.--------------all dead :نه متاسفانه فیلم بیست انگشت(و همچنین ویدئوارت های قبلی این خانم)را ندیده ام.البته از فاصله ی دور شنیده ام که این بیست انگشت اثر جسورانه ای است.لیکن از انجا که علی الحساب به نظرم بزرگترین جسارت ساخت فیلم غیر جسورانه است انقدر برای دیدنش کنجکاو نبوده ام.ولی شما اگر دیده اید برای ما بگویید ماجرا چیست و ایا جایزه بردن این فیلم بخاطر اتمسفر جادویی کیارستمی بوده یا واقعا چیزی است.

    پاسخحذف
  17. پاسخ مسابقه: "مرتیکه ناموس پرست"

    پاسخحذف
  18. آقا شما با آن آقای زنو که وجدان ش را نوشته بود آقای ایتالو اسوو، نسبتی چیزی ندارید؟

    پاسخحذف
  19. تمامش به کنار...و آن شعر بالای پست و نام اش به یک طرف! :)

    پاسخحذف
  20. آقا به اين سيفون بگين پاشو از فلان جای ما بکشه بيرون! نوشتی "کی خسته است؟" ، اومدم بگم "دشمن!" ، ديدم اين نکبت قبل از من گفته. اومدم به عنوان يه سرباز از جان گذشته داوطلب بازی در فيلمت بشم، ديدم اين باز خودشو انداخته وسط! خوب يه باره بگين من بشم دختره و خلاص ديگه!

    پاسخحذف
  21. آقا داستان مهیجی بود. فقط دافش کم بود. تو ورژن بعدی لحاظ کنید لطفا. در ضمن داستان سطحش خیلی بالاتر از سناریو های ...شعر فیلم سوپراست که چند تا ...خل با IQ زیر احمدی نژادی به طور کاملا مصنوعی بازی می کنند. یه پیش نهاد دیگه هم این که یه ج ن د ه لش هم به داستان اضافه بشه که هیچ کی حاضر نیس بکنش. بعد آخر داستان به شکل کاملا اروتیکی معلوم شه که یارو فامیل درجه 1 احمدی بوده (مثلا پروِِین). اگه از ملت شهید پرور کس گوی کودن انرژی هسته ای طلب هم بود خوبه. البته سوء تقاهم نش،. قصد توهین به قشر ج ن د ه جامعه رو نداشتم.

    پاسخحذف
  22. با نوشته هات حال می کنم. احساس می کنم وسواس خفنی داری که اضافه و مهمل ننویسی. انگار واسه هر کلمه کس شر بی ربط که می نویسی یکه با خط کش می کوبی کف دستت که دیگه تکرار نشه. نتیجتا نوشته هات اونقد خوبه که خایمالی بی ربطم می گیره.

    پاسخحذف
  23. این خ... مالی رفیقمون "حالا" یا "هالا" خیلی با حال تره از اون کامنتی که واسه معروفی گذاشتن. من میگم به اون بابا اصلا نباید فحش داد چون اگه بدی باید به شصت هفتاد میلیون دیگه م همون فحشو بدی که تبعیض نشه. یه فکری ام به حال این کامنتدونی خیلی اخلاقیت بکن که کامنتمو نگرفت و مجبورم کرد نقطه چین کنم اما از بس خنگه میشه با غلط املائی مثل مال هالا سرش کلا گذاشت.چطوره یکی از هالو اسکن بگیری که دمکراته و فحش خار مادرم به تخ..ش نیست؟

    پاسخحذف
  24. ارادت متقابل از جنوب و شمال و مرکز کشور ( در عرض 1 ماه گذشته 2 هفته در جنوب بوده ام , یک هفته تهران و یک هفته خطه شمال . خودت تصور کن عجب وضعیت دل پذیری است ) . مکابیز این توضیحی که درباره ی سارا پولی داده ای به نظرم قابلیت زیادی برای نوشتن دارد .

    پاسخحذف
  25. void:شما فعلا تنها کاندیدای ما هستید.اگر تا سه روز دیگر (مثلا) کس دیگری شرکت نکند فحش را برای جواد و آهنگ را برای شما ارسال می کنم.---------------رویا:متوجه شوخی و جدی نوشته نشدم این است که توضیحی را چند بار پیش از این همه نوشته بودم تکرار می کنم.ضرر ندارد.من تنها در یک حالت کامنت را "بدون توضیح" عمومی نمی کنم.آن هم وقتی که خود کامنت گذار خواسته باشد خصوصی بماند یا من احساس کنم چنین تمایلی دارد.در مورد کلمات بالای هجده سال هم والله بهتر است دوستان رعایت کنند و مثل شما نقطه چین بگذارند.اما چون بلاگفا هیچ گونه امکان ویر ایشی ندارد عمومی کردن یا نکردنش بسته به محتوای پست است.هرچند باز هم از دوستان می خواهم در صورتی که ضرورتی در بکاربردن چنین کلماتی هست آنها را بصورت نصفه نیمه و نقطه چین دار بنویسند تا ما وسط منگنه ی حفظ یا برباد دادن ناموس کامنتگیرمان گیر نکنیم.خلاصه اگر کامنت تان را اینجا نمی بینید هیچ ارتباطی با تمایلات سانسورچی مابانه ی من ندارد(البته این تمایلات را انکار نمی کنم.امکانات فنی اجرایش را ندارم)-------------امید:واقعا بهت حسودیم میشه امید...کاش من هم مثل تو و دقیقا با همین شدت در حال خدمت به میهن بودمموافقم .اون مسئله قابلیت زیادی برای نوشتن دارد ..اما توضیح از من نیست.جمله ی خود ساراپولی است.

    پاسخحذف
  26. نه مکابیز من منظورم همین بود که اول کامنتگیر کامنت من را درج نکرد و نوشت "غیر اخلاقی است" به خاطر همان کلمه ی خ ا ... مالی! به این که ممکن است خودت تمایلات سانسورچی مآبانه داشته باشی فکر نکرده بودم.

    پاسخحذف
  27. پاسخ مسابقه:"تحلیل گر 2 زاری"

    پاسخحذف
  28. برای جواب مسابقه: " جوان ِ بیدار ِ ایرانی "( لطفا فحش با لحن و صدای دکتر احمدی نژاد یا آیت الله خامنه ای یا ضیا آتابای خوانده شود)لطفا به من ایمیل بزنید و بگوئید جایزه ام را چگونه میتوانم بگیرم.

    پاسخحذف
  29. فحشش به چه زبونی باشه؟!

    پاسخحذف
  30. خانم رویا من در حسرت او "م" ناقابلم که در تخ...ش از بینندگان و شنوندگان گرامی دریغ کردین! لطفا دیگه انقد ناخن خشک نباشین. راستی مکابیز جان من از حضور البرز در نقش دختره استقبال می کنم این مطلبو به اطلاع کارگردان برسونین. اما بدم نمی آد در مسابقه هم شرکت کنم: "قهرمان" به نظر من کافیه

    پاسخحذف
  31. سلام مکابیز خوبی ؟یه ذره بیشتر توضیح میدی تا بفهمم عمق حماقتم چقدره ؟ حالا چه جوری شد به این نتیجه رسیدی ؟ ناراحت نشدم از کامنتت عزیزم

    پاسخحذف
  32. .... ....فعلا دوتا چهار حرفی و همین

    پاسخحذف
  33. ما به این وسیله همه ی کسانی که در مسابقه شرکت کردند را برنده اعلام می کنیم(به دلیل حضور پرشور مردمی)...لطفا دوستان ایمیل شان را بگذارند تا جایزه ی نفیس مان را برایشان ارسال کنیم.--------اخطار :در ترانه ای که ارسال خواهد شد از کلمات بالای هجده سال استفاده شده.این را عرض کردم که یک وقت انرا جلوی ادم رودربایستی دار پلی نکنید.

    پاسخحذف
  34. متولد پارکینگ 10۹ تیر ۱۳۸۶ ساعت ۱۲:۵۵

    مکابیز جان شما در کدام فاروم بیشتر فعالیت دارید. ممنونم

    پاسخحذف
  35. متولد پارکینگ 10: در هیچ فارومی فعال نیستم.---------ایمیل کسانی که ایمیل شان را برای مسابقه ارسال کردند عمومی نشد.از آنجا که مطمئن نبودم مایل اند ایمیل شان عمومی شود.کامینگ سون برایشان ترانه را ارسال می کنم.

    پاسخحذف
  36. اوه ..مکابیز عزیزمن هم دیشب از طریق بحث نامجوی توکای مقدس با شما آشنا شدم. اشاره فوق العاده ات به وغ وغ ساهاب و زیبایی شناسی هجو بسیار چسبید و قصدم این بود در اولین فرصت بیابمت. امدم اینجا و دیدم جمع رفقا جمع است ، آزموسیس عزیز هست و نوشته لیدی مانhttp://ladyem.blogfa.com/ درباره سارا پلی شما را خوش آمده از توکای مقدس و بحث اش ممنونم که ادم را به این جور جاها می کشاند. پ.ن: از ترس تمام شدن اکانت راستش هنوز نوشته هایت را نخوانده ام ، بعید است نوشته کسی که به زیبایی شناسی هجو اشاره می کند چیز دلچسبی نباشد.با احترام

    پاسخحذف