۱۳۸۵/۸/۲

رویت هلال

زن دراز کشیده روی شکم و  از زور گرسنگی بی صدا اشک میریزد...


"زن دراز کشیده روی شکم و  از زور گرسنگی بی صدا اشک میریزد. برای میهمانی پجشنبه شب باید سایز کم کند. " این نوشته می توانست هجویه ای باشد برای او که سطحی است و دنیایش کوچک است و ال و بل....ولی خدا می داند که می خواهم مدحش را بگویم . نه بخاطر اینکه برای هدفش جان می کند و اینچنین مومنانه گرسنگی را تحمل می کند و به تعبیری با ریاضت کشی خودش را به رستگاری نزدیک می کند . البته این هم  درست است اما نه آنقدر که باعث شود بر این رخوت منتشر شده در فضا غلبه کنم و وارد بلاگفا شده و برایش مدیحه سرایی کنم . ستایش من علاوه بر آن و صد البته بسیار بیشتر از آن متوجه آن قسمت شیری رنگی است که میان بلوز و شلوار چسبان سیاه رنگش بیرون مانده و در این شب ظلمانی ( به قول آخوندها) همچون هلال ماه می درخشد .

رویت این هلال رابه خودم و معدود مومنان باقی مانده در جهان تبریک می گویم .  

۱۶ نظر:

  1. دو خط اول آدم رو شوکه می کندخیلی زیباست...عید فطر بر تو از معدود مومنین واقعی تبریک می گم. تعطیلات زوری خوش بگذره

    پاسخحذف
  2. ازمانی و زیتون و سارا و آنیت ممنونم.

    پاسخحذف
  3. عنوانش را اگر به ( رویت هلال در فقدان ِ لیفتینگ!) تغییر ندهی حیف است!

    پاسخحذف
  4. فکر میکردم کامنت پست قبلی رو بامزه نوشتم خیلی بیمزه بود که جدی گرفتین ؟ یا شاید شما خیلی شوخی گرفتی

    پاسخحذف
  5. خوب در اینکه تو ادم ریزبینی هستی شکی نداشتم ...البته نه در اون حد که اون هلال رو به هلال ماه تشبیه کنی ...تازه رو ئیتش رو به خودت هم تبریک بگی ..منم تبریک میگم قربان

    پاسخحذف
  6. چه عيدی آيد اندر پس رویت چنين هلالی! چه حالی بردم با اين هيزی کردنت اخوی!

    پاسخحذف
  7. ممنون یعنی اینکه من خودم را یکی از آن معدود می دانم .بعد هم من فکر می کردم به من حتمن پیوند می دهید چه فکرها ادم نمی کند .

    پاسخحذف
  8. به سیروس شاملو: درسته .ولی یک مقدار برای تغییر عنوان دیره .اما این می تونه الهام بخش یک شعر باشه !------------به بایا :ممنونم :)------------به : فاطمه .متوجه طنزش نشده بودم .بطور کلی یک مقداری در تشخیص نکته های طنز آمیز (وحتی غیر طنز آمیز) گیجم . --------------به سهیلا :مرسی:)--------------به البرز : مخلصیم اخوی .--------------به ابو :منظورتان پیوند به مطلب خاصی است یا کل وبلاگ ؟راستش در پیوند دادن به مطالب خاص من مدعی نیستم بهترین مطالب را پیدا می کنم .در واقع صرفا زمانهایی که مختصر وبگردی ای می کنم و مطلبی با حال و هوایم سازگار است یا به نظرم در آن لحظه جالب می رسد به آن پیوند می دهم . این هم برای صاحبان وبلاگ های پیوند شده چندان اهمیتی نمی تواند داشته باشد . چون وبلاگ من از اغلب وبلاگهایی که به آنها پیوند می دهم بسیار کم خواننده تر است .با اینحال اگر شما مطلب خاصی مدنظرتان است بفرمایید به آن پیوند بدهم . در مورد پیوند دادن به وبلاگها هم رسمم بر این است که وبلاگهایی را که مرتب می خوانم و مخالفت اصولی هم با آنها ندارم در بلاگ چرخان قرار می دهم .(فارغ از اینکه به این وبلاگ لینک داده باشند یا نه .) همچنین وبلاگهایی که به این وبلاگ پیوند داده اند را در بلاگ چرخان می گذارم.(فارغ از اینکه مرتب می خوامشان یا نه .)اما در این مورد هم اگر فکر می کنید اضافه کردن پیوند شما لازم است و مایل هم نیستید به این وبلاگ لینک بدهید بفرمایید لینک تان را اضافه کنم .

    پاسخحذف
  9. منظورم مطلب جاودانگی هنرمند بود : فکرکردم ربط های به مطلب کپی رایت شما دارد شاید اشتباه من بوده .اینکه چرا به وبلاگ شما لینک ندادم یاد نوشته ای از بنیامین می افتم که کتاب ها ی (اینجا وبلاگ شما ) که دوستشان داریم مانند معشوقه های آدمنند آدم دوست ندارد دیگران انها را ببینند و .....................

    پاسخحذف
  10. فاروم گزاره تعطیل شده؟چرا؟

    پاسخحذف
  11. ابوجان خدا عالم است که ابدا قصد این گناهکار این نبود که بگویم "لینک بده تا لینک بدم" ...و باز هم خدا عالم است که تنها اهمیتی که گذاشته شدن لینک وبلاگ من در یک وبلاگ دیگر برای این حقیر دارد( یا می تواند داشته باشد) این است که صاحب آن وبلاگ خواننده ی این وبلاگ است و دور باد از من که از شما یا هر وبلاگ نویس دیگری در این باره توضیح بخواهم . توضیحاتی که نوشتم صرفا براین این بود که یک بار برای همیشه ( انشالله) مکانیزم پیوند دهی این وبلاگ را روشن کنم که البته مصداق مورچه و کله پاچه است.--------------خبر دقیقی ندارم بی نام عزیز .انشالله که بزودی برطرف می شود .

    پاسخحذف