۱۳۸۶/۴/۳۱

خبر فوری

آقا ما از هک خارج شدیم.با سپاس ویژه از جناب علیرضا شیرازی،مدیر بلاگفا
آقا ما از هک خارج شدیم.با سپاس ویژه از جناب علیرضا شیرازی،مدیر بلاگفا.این وبلاگ اگرچه اهمیت زیادی برایم نداشت اما بازپس گیری اش برایم ناموسی شده بود.تا حدودی هم باعث شد احساس مردم یک سرزمین اشغال شده را درک کنم!

۱۴ نظر:

  1. همانظور که دوستان مشاهده می کنند این نوابغ توانسته اند وبلاگ فوق امنیتی من را هک کنند.فعلا اگر چیزی بخواهم بنویسم در وبلاگ زاپاس می نویسم.مگر اینکه این بچه ها بتوانند قفل امنیتی ان را هم بشکنند:)----------اخه شمام وبلاگ بهتر از این برای هک کردن پیدا نکردین؟کاری به اینکه هک کردن چنین وبلاگی هیچ ارزش عملیاتی ندارد و بنده اصولا هرکس پسورد می خواست خودم بهش میدادم نداریم. موضوع این است که به اکثر خواننده های این وبلاگ اگر پسورد ایمیل خصوصی بن لادن و انجلیناجولی و حسین درخشان را هم بدهید زورشان می اید یک بار بروند چک کنند.انوقت گمان می کنید با این تبلیغ ابلهانه می ایند مشتری محصولات رقت اور شما بشوند؟

    پاسخحذف
  2. مكابيز‌جان! ما رو كه نگرفتي؟

    پاسخحذف
  3. دم شون گرم که پوزه کثیف تو بچه پرروی دماغ سر بالا رو به خاک مالیدن... درود بر این هکرهای بزرگ که ک ون بچه سوسولا رو خوب سوزوندن.

    پاسخحذف
  4. آقا، حالا که اینجا رو هک کردی، لینک ما رو هم بذار اون بغل.آقا، با این نرم افزارهای شما بیل گیتس رو هم می شه سوکس کرد؟

    پاسخحذف
  5. نه بابا؟ :)) ای وای. // من ایرانم، و تازه امروز فهمیدم که اگه به جای دات کام بنویسیم دات آی آر می تونیم وبلاگا رو باز کنیم ولی از تنبلی لینک وبلاگ یدکتو ندارم. اگه لطف کنی و برام بفرستیش ممنون می شم. اینجا لینکات نیومده.

    پاسخحذف
  6. آقا سلام. آقا خوشحال شدم که از هکینگ خارج گشتی.

    پاسخحذف
  7. نرم‌افزار هكت كه خوب فروش رفت، ديگه براي چي پاچه‌خواري عليرضا شيرازي رو مي‌كني؟

    پاسخحذف
  8. اینطور که به نظر می آد بیزنس هک یاد دادن زیاد پول توش نبود... به هر حال برادر مکابیز لطفا مارو هم از ایده های بیزنسی ات با خبر کن. کیه که از پول بدش بی آد؟ دشمن!

    پاسخحذف
  9. امروز حتما اطلاعات بخر و گوشه ی پایین سمت چپ رو یه نگاهی بنداز ... کمترین کاری بود که از دستمون بر میومد ...

    پاسخحذف
  10. عنایت آقا بوده مکابیز . والله این جریان به این زودیها حل نمی شد !

    پاسخحذف
  11. حوریان بهشتیفاحشه های صلواتی...

    پاسخحذف
  12. براي اينكه جيگرت حال بياد دنباله‌شو نمي‌نويسم، منو مسخره مي‌كني؟ :)

    پاسخحذف