۱۳۸۹/۱/۱۶

یک پرسش جدی

موشول اینا کوجا ان !!؟

جواب در کامنت اول این پست است.

۱۵ نظر:

  1. لئون(همه می دانند) معتقد بود که پست های یک خطی در گوگل ریدر زیاد لایک می گیرند. من این پست مطلقا بی معنی و اتفاقی را برای امتحان این موضوع ارسال کردم. اگر این پست بیشتر از پنج لایک بگیرد ما آبرویمان حفظ می شود. اگر بیشتر از ده لایک بگیرد دوقورت و نیم مان هم باقی می شود. اگر بیشتر از پانزده لایک بگیرد آبروی گوگل ریدر و سیستم لایک دهی می رود. اگر بیشتر از سی لایک بگیرد آبروی همه ی فضای مجازی می رود و اگر لایک نگیرد، خدا وجود دارد.

    پاسخحذف
  2. اون "جواب در کامنت اول این پست است." رو نباید می نوشتی. من خودم ممکن بود لایک کنم ولی گفتم اول بیام ببینم چه نکته ای در کامنت هست که دیگه متوجه شدم تله است!

    پاسخحذف
  3. ده تا لایک روی "آقا بالاخره معلوم نشد موشولینا کوجا ان؟!!" شرط می‌بستم اگر قبلش هماهنگ می کردی.. و صد تا روی این "جگرم! صک3 نیست. در معرض صک3 بودن است." حالا یعنی چی‌ش دیگه بماند واسه‌ی کله پری.

    پاسخحذف
  4. دِ نشد دِ...اين داستان هم لم خودشو داره...مثلن موشول الان از دهن افتاده و اصولن همون موقع كه ما فك مي كنيم آهنگه داغ داغ رسيده دستمون ؛ شوخياي دور و برش به هضم رابعه هم رسيده...مثلن اگه شاملوبوداين بيت اش حتمن لايك خورِش ملس بود: اي كلاديوس ها من برادر اوفلياي بي دست و پاي ام...

    پاسخحذف
  5. موشول اینا در حال گذار هستند.

    پاسخحذف
  6. یک بار دیگر ثابت شد خدا وجود ندارد. (:

    پاسخحذف
  7. بابا من نمی‌خوام توی رودرواسی قرارت بدم که لینک من رو بذاری. فقط اگه چیزه، از طریق یه شخص ثالث بهم خبر بده که منم حتمن لینکت رو پاک کنم و جاش آهک بپاشم.

    پاسخحذف
  8. ببين حقيقت همونه که لئون گفته. راس ميگه. من کلّاً مدّتهاس به اين نتيجه رسيدم که تعداد لايک به هيچ عنوان معياری واسه خوب بودن يه مطلب نيس.
    مينيمال نويسی شده چيزی مثل موزيک پاپ. نميگم بده يا بيخوده يا بی ارزشه. به نظر من مينيمال لازمه. مثل چلوکباب ميمونه. ارزش غذايی نداره ولی خوشمزّه اس. ولی بديش اينه که وقتی عادت ميکنی به مينيمال خوندن، قشنگ ذهنت ضعيف ميشه. نميتونی وقتی متن يه صفحه اي حتّی ميخونی، درکش کنی.
    اينجاس که به نظرم باس آدم يه خورده رو ذهنش کار کنه.

    پاسخحذف
  9. به سید: خواستم بازی جوانمردانه باشد و فقط لایک کسانی را داشته باشیم که اصولا به کامنتگیر سر نمی زنند.حالا اگر کسی به کامنگیر سر زد و اصولا از این بازی خوشش آمد و لایک داد دیگر جزو اشتباهات داوری است و در همه جای دنیا وجود دارد و باید قبولش کرد.
    ------------------
    به لئون: فعلا که آبرویمان حفظ شده.
    ----------------------
    به خرمگس خاتون: دیگه نباید وارد لم شد. قاعده این است که دم دستی ترین جمله ای که به ذهنت می رسد را بگذاری. اگر یک چیز بامزه یا نوبرانه بگذاری که قبول نیست.شاملو هم که اصلا قبول نیست. شاملو خودش واسه خودش لایک بده ی حرفه ای دارد.مثلا شما با "کی بود کی بود من نبودم" امتحان کنید. من بالای ده تا شرط می بندم. به شرطی که مثل من بازی را زیادی جوانمردانه نکنید و در کامنت توضیح ندهید.
    ----------------------------
    به بایا: حاجی شما لایک دادی .کامنت هم گذاشتی. اگر دو هیچ جلو بودیم اوت را برای تیم حریف پرت می کردم و لایکت را حساب نمی کردم. ولی بهرحال بازی مساوی است و حذف یک لایک آبرویمان را به خطر می اندازد.
    -------------------
    به پژوهنده: ارزش به خطر انداختن آبرو را داشت.
    ------------------
    به ازموسیس: حالا جدی خوب شد پیدات شد. احساس آدمی را داشتم که گوشی موبایلش را در شهر غریبه دزدیده اند و همه شماره ها را فقط در آن گوشی داشته.ما می دانستیم یارو عقده ای است ولی نه در ان حد که دوتا وبلاگ را با هم ظرف دوساعت حذف کند.حالا پست هم نزنی همین که لینکت باشد خیال آدم راحت است که خلاف ملاف نمی کنی.
    --------------
    به نسرین: و علیکم السلام.

    پاسخحذف
  10. به البرز: من شخصا مشکلی با مینیمال نویسی ندارم. اما بهرحال چیزی است که هم به خواننده و هم به نویسنده حسی از نکته سنجی و هوش منتقل می کند. گاهی واقعا هست و خیلی وقت ها هم نیست و فقط خواننده معنای جمله ای را می فهمد و همان فهمیدن برایش کفایت می کند که فکر کند خوب است. بهرحال قصه سر دراز دارد. اما کلا یک شوخی بود و برای نقد کردن جریان مینیمال نویسی در وبلاگ ها یا حتی همین سیستم می لایکمت بلایکم باید چیزی نوشت که خودش مینیمال نباشد.
    -----------------------
    به همگی: این وبلاگ راحت خوانده می شود؟ راستش من مشکلاتی در زمینه تنظیم فونت دارم. اگر مسئله خیلی جدی است حلش کنم ولی اگر کار خواندن را راه می اندازد بیخیالش شوم.

    پاسخحذف
  11. آقا فونتت به نظرم ريزه يه کم. خصوصاً واسه خوندن متن يه کم مشکله. اگه Tahoma بکنيش کلّی دعات ميکنيم.
    البته دست کم واسه من که خيلی جدّی نيس. فعلاً که ميخونيم حالشو ميبريم.

    پاسخحذف
  12. خوانده می‌شود ولی نوشته‌ها راست‌چین نیستند

    پاسخحذف
  13. البرز و فرحان:
    ممنون بخاطر توضیحتون. انشالله که درستش می کنم.یعنی سعی خودمو دوبرابر می کنم. حالا اگه دو برابر نشد و یه برابر و نیم شد نباید گمان شود که اصلا تلاشی نبوده. یا حتی یک و بیست و پنج صدم.

    پاسخحذف